Subject: Tellimuse teavitus
From: "AS Epler & Lorenz" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 10:47:01 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  Lugupeetud klient

Terviseamet tellimus nr 91398 (OJS number: 319282) jäätmete äravedu 
teostatakse 24.01.2025.

(Jäätmete) Lähtekoha address: Paldiski maantee 81, Haabersti linnaosa, 
Tallinn

Tellimus:
Jäätmeliik: (180103) Jäätmed, mida peab nakkuse vältimiseks koguma ja 
kõrvaldama erinõuete kohaselt*
Jäätmetaara: 240 L - plastkonteiner, punane 2 tk
Vahetustaara: 240 L - plastkonteiner, punane 2 tk

NB! Jäätmete üleandmisel palume Teie ettevõtte kontaktisikul (Küllike 
Kalmberg) viibida jäätmete laadimise juures ja allkirjastada saatedokument.

Käesolev kiri on saadetud automaatselt, palume sellele mitte vastata. 
Lisaküsimuste korral pöörduge AS Epler & Lorenz klienditeeninduse poole ja 
öelge kindlasti tellimuse nr 91398 (OJS number: 319282).

Alates 01.10.2020 teostame vanaõlide (vett mittesisaldav) transporti 
vastavalt hinnakirjale meie kodulehel www.epler-lorenz.ee. Vanaõlidest 
võetakse proov veesisalduse määramiseks.

Te saate tellimusteadete vastuvõtmise tühistada 
<https://pof.ekkt.ee/unsubscribe.php?owner_id=1867895&e-mail=[email-masked]> 
. Kui link ei tööta, palun kopeerige ja kleepige see link oma 
veebilehitsejasse: 
https://pof.ekkt.ee/unsubscribe.php?owner_id=1867895&e-mail=[email-masked]

Keskkonnasõbralikult koos
AS Epler & Lorenz
Ravila 75a, 51014 Tartu
Telefon: 7421398
Koduleht: www.epler-lorenz.ee <http://www.epler-lorenz.ee>
Lõuna regioon: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Põhja regioon: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

  <https://el.ekkt.ee/el_logo.png> 
<https://el.ekkt.ee/api/file/readed/id/249714>